5 תשובות
תישני ותשימי את הטלפון על פול ווליום
תנסי ללכת לישון אבל כן תשאירי את הטלפון לידך על ווליום גבוה, במקרה ולא תשמעי אז תשימי שעון מעורר כדי שתקומי עוד 4-5 שעות כזה
אל תשני את לא תקומי אם את עייפה
אם זה לא משהו שסובל דיחוי אז תלכי לישון ותשימי את הפלאפון על ווליום, אבל אם את יכולה לדלג על זה אז אני במקומך הייתי נשארת לישון
אחותי פשוט תישארי ערה כי יש מצב שלא תשמעי אותה עם תשני אז עדיף להישאר ערה
התחברות ל