2 תשובות
כנראה שתבכי
עדיף לעשות במספרה עם בן אדם שמבין בזה.
עדיף לעשות במספרה עם בן אדם שמבין בזה.
את תבכי על זה
סמכי עליי! הדבר הכי גרוע הוא לגזור תלתלים לבד, פתאום אחד יצא ארוך אחד קצר ואז תצטרכי לגזור עוד יותר
סמכי עליי! הדבר הכי גרוע הוא לגזור תלתלים לבד, פתאום אחד יצא ארוך אחד קצר ואז תצטרכי לגזור עוד יותר
באותו הנושא: