12 תשובות
כן
זה מה שההגיון אומר
כן, מן הסתם.
בוודאי
כן ברור
כן אלא אם כן תפני לנאמן בכיר שיזהיר את הנאמן המוחק שלא יעשה את זה שוב
אנונימי
כן ברור, שאלה ללא מהות היא נשארת ללא מהות גם אם תשאלי אותה 10 פעמים.
^אין על מה להזהיר ולדווח חח השאלה היא ללא מהות.
^אין על מה להזהיר ולדווח חח השאלה היא ללא מהות.
^מהות זה דבר סובייקטיבי
אם נאמנים לא היו טועים לא היו נאמנים בכירים
ולא היה מערכת אתר
שני הגורמים האלה שמעל הנאמנים פועלים כאן באופן תדיר
אם נאמנים לא היו טועים לא היו נאמנים בכירים
ולא היה מערכת אתר
שני הגורמים האלה שמעל הנאמנים פועלים כאן באופן תדיר
אנונימי
^אותי אתה יכול לכתוב
למה כן יש מהות בזה בשאלה הבאה
אבל לפנות לנאמן ברנדמליות לא ילך לך
למה כן יש מהות בזה בשאלה הבאה
אבל לפנות לנאמן ברנדמליות לא ילך לך
^^ברור שאפשר לערער אבל ברוב המקרים הגדול הנאמנים לא טועים. יש הגדרה מדויקת למהי שאלה עם ובלי מהות כאן לפי חוקי האתר
^בואי אני אראה לך כמה פעמים נאמנים טועים והמערכת מחזירה
רק ביומיים האחרונים החזירו לי פעמים
אפילו שאני לא כותב מלא תשובות
והמערכת ממש מצדיקה אותם
רק ביומיים האחרונים החזירו לי פעמים
אפילו שאני לא כותב מלא תשובות
והמערכת ממש מצדיקה אותם
^יש ויש, אהל אני מדברת על *שאלות* ללא מהות.
באותו הנושא: