6 תשובות
ואן גוך לדעתי הכי שווה
או קלאסה אוזל אם יש תקציב ;)
שואל השאלה:
וואן גוך זה נוראי, למרות שטעמתי רק את האננס
וואן גוך זה נוראי, למרות שטעמתי רק את האננס
אנונימית
יש שם עמדת טעימות
שואל השאלה:
מעולה תודה❤
מעולה תודה❤
אנונימית
האננס טעים ממשש ויש גם את הסגול ששכחתי מה הטעם שלו חחח נראה לי אסאי
באותו הנושא: