16 תשובות
90
74
1 וחצי
12 לדעתי
לא מתאמנת על שכיבות שמיכה בכלל האמת
לא מתאמנת על שכיבות שמיכה בכלל האמת
לא ניסיתי לצערי מעל ל 70 כי הכל זה אחרי אימון אני אני יכול בריג סאלי אפ 2:45 דק' (:
אני מת כולם פה משקרים חחח, 60.
3 וזה כדי לעבור את הבגרות בספורט
לא שיקרתי זה היה בבגרות שלי
בדקתי עכשיו, 19.
35 (הייתי בכב"ה)
אחד ורבע
10 אולי קצת יותר לא זוכרת
חחח בכנות, אפילו לא אחתת :')
35 נקי
לפחות עושה פרונט לבר.
באותו הנושא: