16 תשובות
1 וחצי
12 לדעתי
לא מתאמנת על שכיבות שמיכה בכלל האמת
{;
לא ניסיתי לצערי מעל ל 70 כי הכל זה אחרי אימון אני אני יכול בריג סאלי אפ 2:45 דק' (:
אני מת כולם פה משקרים חחח, 60.
3 וזה כדי לעבור את הבגרות בספורט
לא שיקרתי זה היה בבגרות שלי
בדקתי עכשיו, 19.
{;
35 (הייתי בכב"ה)
אחד ורבע
10 אולי קצת יותר לא זוכרת
חחח בכנות, אפילו לא אחתת :')
לפחות עושה פרונט לבר.
התחברות ל