4 תשובות
5/9 בסיס סגור ברור אין פה שאלה
להיות עובד רס"ר זה הדבר הכי נאצי שאת יכולה לעשות לעצמך
שואל השאלה:
למה סגור?
אנונימית
לדעתי זה עדיף מאשר כל יום לצאת הביתה והעול של הנסיעות
אם את מעדיפה כל לילה בבית ולצאת כל יום אז עדיף לך
גם בסגור תהיי עובדת רס"ר?
אם כן אז פתוח אחרת ב5 יום שלך בבסיס יטחנו לך את הצורה מהבוקר עד הערב
אנונימית
התחברות ל