2 תשובות
אם זה הרגיש נכון וזרם אז כנראה שזה כן יתאים אבל שימי לב למה וכמה את אומרת ואיך הוא לוקח את זה ומה הוא חושב על זה
בקיצור שימי לב יותר וכן תדעי להיזהר
בקיצור שימי לב יותר וכן תדעי להיזהר
קודם כל
אם את מרגישה ככה בגלל שאת מפחדת ממה אנשים יגידו, בבקשה תאשרי לעצמך שזה בסדר.
אבל אם זה באמת היה מהר מדי בשבילך ואת מרגישה שעשית טעות, הכל בסדר.
מותר לעשות טעויות
אם את מרגישה ככה בגלל שאת מפחדת ממה אנשים יגידו, בבקשה תאשרי לעצמך שזה בסדר.
אבל אם זה באמת היה מהר מדי בשבילך ואת מרגישה שעשית טעות, הכל בסדר.
מותר לעשות טעויות
באותו הנושא: