9 תשובות
לאכול
לשתות משהו עדיף חם כמו תה או ללעוס מסטיק. אבל אם את רעבה תאכלי פשוט
מים יעבדו אם יש לך משהו בבטן, אבל זה לא קסם. אנשים צריכים לאכול כמות מינימלית לפחות
למה אתם עונים לשאלה כזו ברצינות??
תאכלי את צריכה לאכול.
תאכלי את צריכה לאכול.
קפה (אבל בבקשה לא להרעיב את עצמך. אני עונה מנקודת הנחה שזה דיאטה)
שואל השאלה:
^^מה יש לך?
אני בגירעון קלורי
^^מה יש לך?
אני בגירעון קלורי
אנונימית
תשתי מים אבל אם זה באמת רעב אמיתי כדאי שתאכלי
אם הגוף צריך אז הוא צריך
אם הגוף צריך אז הוא צריך
ובכל זאת להרעיב את עצמך זאת לא דרך.... את יכולה לאכול ירקות או פירות שכמעט ואין באמת קלוריות...
תשתי מים