לקבוע תור לרופא עיניים עכשיו או במהשך ובמידת הצורך?
אתמול נכנס לי גיץ דולק לעין וההייתי במיון עיניים ואמרו לי שיש לי שריטות על גלגל העין ורשמו לי טיפות. הם אמרו שאם זה לא עובר תוך שבועיים ללכת לרופא עיניים. זה הרבה פחות גרוע עכשיו, זה לא כואב ואני רואה. במהלך הבדיקה יצא שנגעו לי המון בעיניים והשתמשו בטיפות שונות ועשו בדיקות שונות עכשיו אני חושב שהתחילה לי שעורה בעין השניה בגלל זה כי היא ממש כואבת.