7 תשובות
לתת להם לקרות? אתה שוכח ששני האירועים האלה זה מעשי ידי אדם בלבד?
שום כוח אלוהי לא היה פה.
רק בני אדם רשעים
שואל השאלה:
הוא כל יכול
הוא יכל לעצור את זה ובחר לא להתערב
לתת להם לקרות לא אומר לעשות אותם זה אומר לא לעצור אותם
לכל דבר יש סיבה בעולם הזה
כל מה שבורא עולם עושה הוא לטובה
כל אדם שמגיע לעולם מגיע לתיקון
כנראה זה התיקון של כל מי שנרצח באכזריות שם
יכול להיות שכל זה קרה בשביל שלבהמות אדם האלה יהיה סוף לחיים שלהם ושיסבלו כל כך גם בגיהנום
ואולי הוא עשה את זה וזה היה כל כך מזעזע מה שעברנו בשביל שזה ימנע משהו עוד יותר גדול בעתיד ?
אין לדעת כלום בעולם שלנו
בייבי סינקלייר אתה יודע שאומרים גם ש-"ל-ה' דרכים נסתרות"?
כאילו כן ברור שהוא יכל להתערב אבל לך תדע מה היו הכוונות שלו, אם הוא כל יכול אז אותו דבר לגבי החוכמה שלו
^
וואלה מסכים ומחזק
השואה והשביעי לאוקטובר קרו בגלל גורמים אחרים.
השביעי לאוקטובר קרה כדי שנוכל להתחיל במלחמה עם איראן, קודם מן הסתם להכנס לעזה ואז לבנון ואז איראן.
היינו צריכים "תירוץ" לפתיחת מלחמה.
זה לא קשור לאלוהים.
זה כבר קשור לאליטות, לממשלה.
אנחנו בובות על חוטים.
אנונימית
שואל השאלה:
כשאומרים שה' הוא כל טוב
מה הכוונה בטוב?
התחברות ל