30 תשובות
לא.
לא על ידינו לפחות.
לא על ידינו לפחות.
לא
בכל מלחמה נהרגים חפים מפשע
בכל מלחמה נהרגים חפים מפשע
הם לא חפים מפשע כי מגדלים אותם להיות מחבלים
לא
לא
הם אמורים למות לא יודע למה לא מופצצים את הכל בפעם אחת וגומרים עם זה
לא
הלוואי שכן
הלוואי שכן
לא
שואל השאלה:
^ כרגע הם חפים מפשע כי הם ילדים
^ כרגע הם חפים מפשע כי הם ילדים
אנונימית
גם הילדים בקיבוצים היו חפים מפשע..
כרגע הם נחשבים חפים מפשע בלי קשר לזה שמגדלים אותם להיות מפלצות
במלחמה מתים אנשים אין מה לעשות.
הנקודה היא שאנחנו לא עושים רצח עם כי אנחנו לא מכוונים את הפגיעה בחפים מפשע
הנקודה היא שאנחנו לא עושים רצח עם כי אנחנו לא מכוונים את הפגיעה בחפים מפשע
לא זה פגיעה בלתי מכוונת
לא וזה באסהה
שואל השאלה:
בדיוק כמו שאני כן אבל ילדים לא רצחו אותם החמאס רצחו אותם
ו83% מההרוגים בעזה הם אזרחים
בדיוק כמו שאני כן אבל ילדים לא רצחו אותם החמאס רצחו אותם
ו83% מההרוגים בעזה הם אזרחים
אנונימית
כמו שאנשים פה אמרו בכל מלחמה מתים חפים מפשע אז זאת לא לוגיקה טובה, רצח עם יהיה אם אחת מהמטרות שלנו באמת תהיה לרצוח אותם על מנת להשמיד את העם שלהם וזה פשוט לא נכון, אבל קשה להוכיח את זה אני מניח אחרי שהם משתמשים במבנים הומניטריים וחפים מפשע בתור מגן אנושי
לא נתון שנראלי נכון דבר ראשון, דבר שני כל עוד הפגיעה לא מכוונת זאת מלחמה וזה בסדר. רצח עם זאת פגיעה מכוונת
רצח עם לא, טבח מסיבי כן, לא על ידינו, אלא על ידי החמאס.
דוגמה טובה למטרה של רצח עם זה חמאס וארגוני טרור שמרכיזים בפומבי שהמטרה שלהם זה להרוג את היהודים ופועלים על זה כמו ב7.10
שואל השאלה:
ואני לא אומרת אם זה מוצדק או לא או במכוון אי לא
רק טכנית האם המספרים של הכמות אזרחים וילדים חפים מפשע שמתו כבר מתחילה להיחשב רצח עם..
ואני לא אומרת אם זה מוצדק או לא או במכוון אי לא
רק טכנית האם המספרים של הכמות אזרחים וילדים חפים מפשע שמתו כבר מתחילה להיחשב רצח עם..
אנונימית
בעיניי גם האזרחים אשמים. הרי עם כמה שהם מסכנים קצת סינוורו אותם עם כסף ויצאו לחטוף יהודים בשביעי לא?
אבל עזבי דעה אישית, הלוואי שזה היה במתכוון אבל כמו שאמרו לפני זה פגיעה בלתי מתכוונת לצערי
אבל עזבי דעה אישית, הלוואי שזה היה במתכוון אבל כמו שאמרו לפני זה פגיעה בלתי מתכוונת לצערי
אני יתן לך סיפור לדוגמא
היה ילד ערבי שהגיע לישראל מעזה בשביל שיתרמו לו כליה כי עם לא הוא ימות מישהו תרם לו ואחרי 5 שנים הוא רצח את כל המשפחה של אותו בן אדם שתרם לו
מחנכים אותם לרצוח בלי שוב דבר אז גם הילדים בני 5 הם רוצחים
היה ילד ערבי שהגיע לישראל מעזה בשביל שיתרמו לו כליה כי עם לא הוא ימות מישהו תרם לו ואחרי 5 שנים הוא רצח את כל המשפחה של אותו בן אדם שתרם לו
מחנכים אותם לרצוח בלי שוב דבר אז גם הילדים בני 5 הם רוצחים
^^^ אז התשובה היא לא, כי זאת לא ההגדרה של רצח עם
שואל השאלה:
בן 16 חדש אתה לא יכול להכליל קבוצה שלמה של ילדים וילדות רק בגלל סיפורים ספציפיים
וזה גם נכון לגבי כל ההכללות
יש בסופו של דבר המון ילדים חפים מפשע שמתים וזאת עובדה
בן 16 חדש אתה לא יכול להכליל קבוצה שלמה של ילדים וילדות רק בגלל סיפורים ספציפיים
וזה גם נכון לגבי כל ההכללות
יש בסופו של דבר המון ילדים חפים מפשע שמתים וזאת עובדה
אנונימית
וואלה זה מצחיק אותי מה שאמרת עכשיו כי מי שחושב שיש שם רצח עם זה אלה שמכללים את כל הנערי גבעות כרוצחים וטרוריסטים בדלל שתי סיפורים
רק שבעזה זה לא 2 סיפורים אלא לומדים את זה בבית ספר על לרצוח יהודיה
בתור לוחם כואב לי מאוד לראות שאת בכלל חושבת דבר כזה
תסתכלי על זה רגע ברצינות את חושבת שחבורת ילדים בני 18/19/20.. הולכים ומחפשים ילדים חפים מפשע?
לא משעמם לאף אחד בחיים כדי לעשות דבר כזה
ואם אנחנו עושים רצח עם כמו שאת אומרת אנחנו ממש גרועים בזה כי איכשהו האוכלוסיה בעזה רק גדלה ולא קטנה
ואם באמת היינו רוצים לחסל אותם לגמרי יש לנו את היכולת זה פשוט לחיצת כפתור
את צריכה לזכור שצהל נלחם בטרוריסטים ולא באירגון צבאי עם מדים ובסיסים מוגדרים אלה אנשים שמתחבאים באזורי מגורים ובאזורים עם אוכלוסיה צפופה שמלאה באזרחית הצפייה שלך שלא יהיה נפגעים חפים מפשע היא לא מציאותית בכל מלחמה יש גם הרוגים חפים מפשע
תסתכלי על זה רגע ברצינות את חושבת שחבורת ילדים בני 18/19/20.. הולכים ומחפשים ילדים חפים מפשע?
לא משעמם לאף אחד בחיים כדי לעשות דבר כזה
ואם אנחנו עושים רצח עם כמו שאת אומרת אנחנו ממש גרועים בזה כי איכשהו האוכלוסיה בעזה רק גדלה ולא קטנה
ואם באמת היינו רוצים לחסל אותם לגמרי יש לנו את היכולת זה פשוט לחיצת כפתור
את צריכה לזכור שצהל נלחם בטרוריסטים ולא באירגון צבאי עם מדים ובסיסים מוגדרים אלה אנשים שמתחבאים באזורי מגורים ובאזורים עם אוכלוסיה צפופה שמלאה באזרחית הצפייה שלך שלא יהיה נפגעים חפים מפשע היא לא מציאותית בכל מלחמה יש גם הרוגים חפים מפשע
זה פשוט אומר שהם גרועים במלחמה. לגרמניה הנאצית מתו יותר אזרחים במלחמת העולם השנייה מאשר לבריטניה, האם זה אומר שהם הצד הצודק בסיפור?