13 תשובות
כן
שלי יחסית גבוהה 1.63 ניראלי
שלי יחסית גבוהה 1.63 ניראלי
כן, לא מפריע לי
לא יודע לומר לגבי רוב הבנים
לא יודע לומר לגבי רוב הבנים
ממש לא איכפת לי
יצאתי כבר עם מישהי בגובה שלי
לא מפריע
לא מפריע
בעיקרון אני מעדיף מישהי באזור הגובה שלי
וואי אני בהלם מהתשובות פה למה זה תמיד נראה שבנים רוצים נמוכות
מעדיף בגובה שלי דווקא
אנלי מושג מה עם רוב הבנים
אנלי מושג מה עם רוב הבנים
מי שרוצה נמוכות לא חושב על העתיד
אני רוצה ילדים גבוהים
אני רוצה ילדים גבוהים
כן
מצידי תהיה יותר גבוה ממני העיקר שתהיה שפוייה
מצידי תהיה יותר גבוה ממני העיקר שתהיה שפוייה
טוב לדעת בתור 1.68 חחח זה אפילו לא כזה גבוה אבל אנחנו בישראל אז כולם פה נמוכים
לא
יצאתי עם מישהי יותר גבוהכ
יצאתי עם מישהי יותר גבוהכ
כן, בכללי אני מעדיף מישהי כמה שיותר גבוהה
אנונימי
לא יודע כולם פה לדעתי מבלבלים בשכל בגובה שלי כן הייתי יוצא אבל חד משמעית נמוכה ממני זה יותר מושך וככה זה אצל רוב הבנים חד משמעית! וכן שהיא גבוה ממני זה ממש מוריד
באותו הנושא: