6 תשובות
לא הייתי מוציאה כסף על זה
200 נראה לי
שואל השאלה:
בסופו של דבר זה כן טלפון של יותר מ2000 שקל
בסופו של דבר זה כן טלפון של יותר מ2000 שקל
אני מקווה שהמטרה שלך זה לא למכור למישהו כי להביא אותו לבן אדם אפילו להומלס זה חוצפה
אבל אם זה מעבדה לא חושב שמעבדה תקנה אותו בפחות מ200 כמו שאמרו
אבל אם זה מעבדה לא חושב שמעבדה תקנה אותו בפחות מ200 כמו שאמרו
אי אפשר באמת למכור את זה
אולי מישהו יקנה בגג 100 בשביל חלקים
אולי מישהו יקנה בגג 100 בשביל חלקים
שואל השאלה:
^^ממש לא מה אתה אומר אפילו
למרות שהומלס לפי דעתי ישמח לקבל טלפון.. אבל לא רציתי למכור לאיזה חנות טלפונים
^^ממש לא מה אתה אומר אפילו
למרות שהומלס לפי דעתי ישמח לקבל טלפון.. אבל לא רציתי למכור לאיזה חנות טלפונים
באותו הנושא: