13 תשובות
אם היה דם
מיון
אם זה דם אז כן למיון זה לא מבשר טובות
שואל השאלה:
אבל זה אוליי לא דם אכלתי פסטה ברוטב כתום אוליי זה החליף צבע
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה דם לא אמור לכאוב משהו?
אנונימי
יכול להיות ויכול להיות גם שלא
עדיין עדיף ללכת לבדוק
גם כשזה דם זה לא אמור לכאוב זה קשור למשהו פנימי
תקשיבי אני מתחננת פליז תלכי לבדוק את זה
יכול להיות שאת לא מרגישה כלום ויכול להיות שזה באמת כלום אבל תלכי למיון שיעשו לך כמה בדיקות אפילו אם לא כואב לך כלום
שואל השאלה:
הלכתי פעם למיון ובסוף זה סתם היה אזעקת שווא ואמרו לי לא לחזור :/
אנונימי
למה הלכת פעם קודמת? ולמה אמרו לך לא לחזור? הם לא אמורים להגיד את זה..
תקשיבי תלכי מקסימום זה באמת כלום אבל יכול להיות שכן קרה משהו פנימי אני לא הייתי מתעלמת מזה
עדיף לא לקחת סיכונים
אם ראית דם לך למיון
זה יכול להעיד רק על דברים לא טובים
וזה יכול להיות מסוכן
אני אומר תחכה
אם תקיא שוב פעם ויהיה אדום אז תלך
פשוט תלכי עדיף ללכת סתם ולא למות
שואל השאלה:
אמרו הרוטב עגבניות לא הולך למיון
אנונימי
התחברות ל