3 תשובות
אפשר לבנות קריירה צבאית מדהימה בצבא ואפילו להיות איש צבא.
החיים לא זוהרים כזה בחוץ.
יש את ההתלהבות שעוזבים ואז לא מבינים מה לעשות עם החיים ולאן הולכים, טיול גדול? ללמוד? ולשבת ולהתבטל בבית כמה חודשים.
לי היה חודשים של דיכאון בגלל השחרור
מתחרטת שהשתחררתי (אני בת 27)
החיים לא זוהרים כזה בחוץ.
יש את ההתלהבות שעוזבים ואז לא מבינים מה לעשות עם החיים ולאן הולכים, טיול גדול? ללמוד? ולשבת ולהתבטל בבית כמה חודשים.
לי היה חודשים של דיכאון בגלל השחרור
מתחרטת שהשתחררתי (אני בת 27)
אנונימית
החיים מאוד זוהרים בחוץ!!!
פשוט יש כאלה שיודעים לממש את הפוטנציאל שלהם ולנצל את כל השפע שבעולם ויש כאלה שפחות יודעים כמו^למשל
השאלה היא האם יש איזה משהו בחיים מקצוע כלשהו שהיית רוצה לעסוק בו ? מה הכי מעניין ומושך אותך ולזה תלך! יש המון שפע בעולם הזה האלה הם טובים!! הכל תלוי באיך מסתכלים ולוקחים את הדברים
פשוט יש כאלה שיודעים לממש את הפוטנציאל שלהם ולנצל את כל השפע שבעולם ויש כאלה שפחות יודעים כמו^למשל
השאלה היא האם יש איזה משהו בחיים מקצוע כלשהו שהיית רוצה לעסוק בו ? מה הכי מעניין ומושך אותך ולזה תלך! יש המון שפע בעולם הזה האלה הם טובים!! הכל תלוי באיך מסתכלים ולוקחים את הדברים
לדעתי הכל יחסי
אם אתה כרגע מרוצה בתפקיד שלך וטוב לך במסגרת הצבאית אז למה לצאת בכוח? הצבא יכול להיות מדהים במקומות מסויימים ושווה לנצל את זה. זה בסך הכל יציב (אין ממש את האפשרות שפשוט יפטרו אותך כמו באזרחות), הכסף בקבע לא רע, יש לך הטבות וזה... אני אישית רציתי לחתום אבל לצערי לא התאפשר בגלל תקנים ועניינים אבל חד משמעית הייתי נשארת עוד קצת.
החיים יכולים להיות זוהרים באזרחות אבל אפשר גם באמת לפתח קריירה צבאית מעולה אם אתה במקום הנכון ויש לך ציר פיתוח איכותי שם. בקיצור אם כרגע לא בא לך להשתחרר והלב דווקא אומר להישאר אז תחתום עוד קצת, זה לא התחייבות ל10 שנים הקרובות
אם אתה כרגע מרוצה בתפקיד שלך וטוב לך במסגרת הצבאית אז למה לצאת בכוח? הצבא יכול להיות מדהים במקומות מסויימים ושווה לנצל את זה. זה בסך הכל יציב (אין ממש את האפשרות שפשוט יפטרו אותך כמו באזרחות), הכסף בקבע לא רע, יש לך הטבות וזה... אני אישית רציתי לחתום אבל לצערי לא התאפשר בגלל תקנים ועניינים אבל חד משמעית הייתי נשארת עוד קצת.
החיים יכולים להיות זוהרים באזרחות אבל אפשר גם באמת לפתח קריירה צבאית מעולה אם אתה במקום הנכון ויש לך ציר פיתוח איכותי שם. בקיצור אם כרגע לא בא לך להשתחרר והלב דווקא אומר להישאר אז תחתום עוד קצת, זה לא התחייבות ל10 שנים הקרובות
באותו הנושא: