8 תשובות
לא ולא אל תעשי דברים כאלו כי גז פלפל לא באמת יעזור לבחורה אם מישהו יורה בה או בא לדקור אותה או אללה ייסטר דברים יותר נוראיים(חס וחלילה לא דיברתי עלייך ספציפית)
שואל השאלה:
אבל יש לי אקדח גם
אנונימית
עדיין לא מומלץ לעלות לטרמפים אחותי, הפעם היחידה שעליתי לטרמפ זו הפעם שיצאתי עם מישהו והיה בנינו סכסוך מטורף ואמרתי לו שישאיר אותי באמצע כביש מהיר כי לא רציתי שיחזיר אותי הביתה ובסוף לקחתי טרמפ עם מישהו חמוד
שואל השאלה:
נגיד טרמפ של 5-10 דקות גם לא?
אנונימית
אני חושב שכל עוד את לוקחת מאיזור עם ריכוז אוכלוסין ערבי נמוך, את תשרדי.
אם יש לך אקדח ואת מרגישה מספיק בטוחה אז סעי אחותי רק שמרי על עצמך
שואל השאלה:
מה אני אעשה אז עדיף לחכות בתחנה שעה לנסיעה של 3 דקות ? זה הזייה
אנונימית
לא
התחברות ל