3 תשובות
כן
את קוראת ספרים?
אז את יכולה להיות במועדון של קריאת ספרים
זה כמו שאני אלמד לשחק שחמט ואכנס למועדון שחמט אני כן משחק בשחמט גם כשאני רק מתחיל
זו תחושה אישית שלך ואם את מרגישה שאת חלק מהעניין ומחוברת - את לגמרי שם. תהני.
כן נראלי
התחברות ל
באותו הנושא: