9 תשובות
אני הייתי נעלבת
אנונימית
הייתי נעלבת ברמות
לא מכל אחד הייתי נעלבת
אני אישית הייתי לוקחת את זה ציני
אני אישית הייתי לוקחת את זה ציני
לא הייתי נעלבת.
האמת שלא
כנראה שהייתי צוחקת
אבל בחיים לא היו לי הפרעות או בעיות עם אוכל אז אולי בגלל זה
זה הגיוני שתקחי את זה קשה יותר אם היו לך בעיות עם אוכל בעבר
כנראה שהייתי צוחקת
אבל בחיים לא היו לי הפרעות או בעיות עם אוכל אז אולי בגלל זה
זה הגיוני שתקחי את זה קשה יותר אם היו לך בעיות עם אוכל בעבר
אנונימית
זה יכול לפגוע לגיטימי להיפגע אבל אני בדרך כלל לא לוקחת דברים כאלה ללב להפך הייתי עונה לו בחזרה שזה לא עניין שלו
למה שאני אעלב מדבר כזה? הייתי מתעלמת
לא חסר דברים שאני יכולה להעלב מהם.
לא חסר דברים שאני יכולה להעלב מהם.
מעליב
אכן מעליב