5 תשובות
די הרבה אם הנהג מפרגן ונותן לי למסור דיווח, אם לא אז פחות
כמעט ולא
בתור מתנדבי נוער כל עוד לא פונים אליך אתה לא מדבר
כשאני במיון ועם מצב רוח טוב
בעיקר אוהב להיות בחדר הלם ולשאול את הרופאים שאלות על מטופלים שנמצאים שם
זה תלוי כמה זמן צריך לחכות יש בתי חולים שמחכים יחסית הרבה להכניס את המטופל למיטה שלו אבל לרוב זה לא לוקח הרבה זמן ובקושי מדברים עם האחיות זה יותר הנהגים
התחברות ל