6 תשובות
אם את באמת בת 23, את יכולה ללכת עצמאית לאבחון ולבדוק את זה.
מה שכן זה נכון שפסיכולוגים אוהבים לפעמים סתם לקטלג בתור "חרדתי או דיכאוני " וכו'
אז זה גם שיקול.
אני הכי הייתי ממליץ לך ללכת לטיפול בפסיכולוגית שמתמצאת ב, cbt
הדבר הטוב בשיטה הזאת שזה בלי לחפור בעבר, אלא עבודה פרקטית בדיוק על אותם הדברים ספציפיים שאת חרדתית להם
וזה גם יעיל גם מהיר וגם לא יותר מדי פסיכולוגי אם את חושבת שאת לא צריכה טיפול ממושך :)
מה שכן זה נכון שפסיכולוגים אוהבים לפעמים סתם לקטלג בתור "חרדתי או דיכאוני " וכו'
אז זה גם שיקול.
אני הכי הייתי ממליץ לך ללכת לטיפול בפסיכולוגית שמתמצאת ב, cbt
הדבר הטוב בשיטה הזאת שזה בלי לחפור בעבר, אלא עבודה פרקטית בדיוק על אותם הדברים ספציפיים שאת חרדתית להם
וזה גם יעיל גם מהיר וגם לא יותר מדי פסיכולוגי אם את חושבת שאת לא צריכה טיפול ממושך :)
שואל השאלה:
את האמת שאני בת 17 פשוט עשיתי שאני יותר גדולה כי פחדתי שישימו לי הגבלות אבל בעיקרון הקטע של ההורים זה הכי מפריע כי אני קטינה ולא יכולה ללכת לבד לאבחון אבל ההמלצה לטיפול דווקא ממש עזרה אני אזכור את זה לעתיד. תודה
את האמת שאני בת 17 פשוט עשיתי שאני יותר גדולה כי פחדתי שישימו לי הגבלות אבל בעיקרון הקטע של ההורים זה הכי מפריע כי אני קטינה ולא יכולה ללכת לבד לאבחון אבל ההמלצה לטיפול דווקא ממש עזרה אני אזכור את זה לעתיד. תודה
אה חח אוקיי
אז אל תתעקשי על אבחון כרגע. חכי ל18
אם את בת 17 את יכולה ללכת למישהי שמטפלת בשיטת cbt, ולא צריך בכלל אישור הורים לדעתי לכזה דבר.
הבעיה היחידי שאני חושב עליה זה הכסף. שכל טיפול כזה עולה כמה מאות (300 בערך אני חושב)
אז אל תתעקשי על אבחון כרגע. חכי ל18
אם את בת 17 את יכולה ללכת למישהי שמטפלת בשיטת cbt, ולא צריך בכלל אישור הורים לדעתי לכזה דבר.
הבעיה היחידי שאני חושב עליה זה הכסף. שכל טיפול כזה עולה כמה מאות (300 בערך אני חושב)
שואל השאלה:
ולמי שרוצה לכתוב לי בפרטי-אין לי מספיק פרחים אז אני לא יכולה לענות לצערי
ולמי שרוצה לכתוב לי בפרטי-אין לי מספיק פרחים אז אני לא יכולה לענות לצערי
שואל השאלה:
^^בדיוק גם הכסף נחשב בעיה. אבל בעיקרון אני אחקור על זה יותר תודה רבה
^^בדיוק גם הכסף נחשב בעיה. אבל בעיקרון אני אחקור על זה יותר תודה רבה
אם תרצי תשיגי פרחים ותכתבי ותפרטי לי בפרטי או כאן את אותם הדברים הספציפים שאת חרדתית אליהם
כמובן אם את מרגישה בנח
ואולי נוכל לחשוב על פתרונות ספציפיים בשבילהם :)
כמובן אם את מרגישה בנח
ואולי נוכל לחשוב על פתרונות ספציפיים בשבילהם :)