7 תשובות
זה קטלני והדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לעצמך בתוקופת מבחנים ועומס לימודי,
פחות זמינות תיתקל גם בפעמים שלא תדע מה לעשות למשל מוביט וכדומה
אבל יתרונות יש בשפע
שואל השאלה:
תודה רבה
בכיף אחי
אם תרצה משהו אני פתוח בפרטימ
ומה השם ? אם אפשר לדעת?
שואל השאלה:
אור אליהו
בעיקר מסתבכים בנסיעות ואי אפשר להעביר תמונות בsms
כשגדלים יש סיבוכים עם בנקים ודברים דומים, בינתיים אני מניחה שזה ההרגשה פשוט
וכל הכבוד זה מרשים
wtf קוראים לך אור אליהו?? אני בהלם ככה קוראים לאחיין שלי מה ? חתיכת צירוף מקרים...

לסבתא שלי היה טלפון כשר ולא היה אפשר לשלוח תמונות
התחברות ל