2 תשובות
יש לי את הרגיל ובעיניי הוא ממש אחלה
הפרו ממליצה אם ממש חשוב לך המצלמה ושהטלפון יהיה גדול למרות שהוא כמעט אותו דבר כמו הרגיל
לפי מה ששמעתי מאחרים עדיף רגיל על פני הפרו או כבר אם קונים אז פרו מקס
הפרו ממליצה אם ממש חשוב לך המצלמה ושהטלפון יהיה גדול למרות שהוא כמעט אותו דבר כמו הרגיל
לפי מה ששמעתי מאחרים עדיף רגיל על פני הפרו או כבר אם קונים אז פרו מקס
לדעתי עדיף את הפרו יש לי אותו הוא טוב מבחינת אחסון ומצלמה מעולה אז ממליצה עליו
באותו הנושא: