5 תשובות
למה שירצו למות
שואל השאלה:
הם בודדים בלי עבודה עם מחלות ועוד ועוד
אנונימית
לא כולם סוויטי
וגם אלה שככה יש תקווה כנראה
רוצים לחיות
זה לא משהו רע
יש להם משפחה והם כנראה נהנים עם החברים הפנסיונרים שלהם
ולא לכולם יש מחלות
נהנים ממה שיש
לא לכולם יש רצון לחיות
התחברות ל