7 תשובות
לבטל ככה אי אפשר אבל אתה יכול לפנות לחברה ולומר להם שהפעלת בטעות ולא נהגת בכלל כהוכחה
מקסימום 30 שקל לא כזה נורא
אצלי באפליקציה של חברה אחרת פשוט צריך ללחוץ שוב על הכפתור הזה כשאני מסיימת נהיגה
כלומר כשאני מתחילה אני לוחצת התחל נהיגה ואז הכפתור הופך לסיים נהיגה ופשוט לוחצים עליו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^בציק אין כפתור כזה אוף זה מבאס מקווה שהם יאמינו לי, אגב זה 25 לא 30 הופתעתי
אנונימי
שואל השאלה:
בכל מקרה תודה על העזרה ממש מבאס שהכפתור הגדול הזה כל כך קל ללחוץ עליו כשאתה גולל בשאר האפליקציה..., חושב שצריך לעשות שאפשר רק בלחיצה על פעמיים או שיוציא חלון של אישור כזה
אנונימי
כל השאלה הזאת מרגישה כמו פרסומת לציק ולנוחות שלהם

לשאלה - תפנה אליהם.. מקסימום 25 שקלים הלכו לפח. או שבאמת כבר תסע לאינשהו ותנצל את זה.
שואל השאלה:
^כן אחי כי מכל המקומות שאפרסם את ציק זה בסטיפס כי אני ממש רוצה לפרסם חברת ביטוח
אנונימי
שואל השאלה:
^^רשמתי שאני לא יכול לנהוג היום
אנונימי