7 תשובות
זה פסדר
זה בסדר
תמיד טוב להאיר פנים
שואל השאלה:
מה אני יעשה קצתי הפוכה היום לא היה לי מצברוח
אנונימית
מעולה כל הכבוד
שואל השאלה:
חח חח חח חח חח
אנונימית
לא נורא הכול טוב
התחברות ל
באותו הנושא: