34 תשובות
זה רעיל
להיפרד מבן זוגך.
מה זה אסור? הוא לא מחליט עלייך ולא יכול לקבוע לך עם מי להיות חברה. נשמע רעיל.
מה זה אסור? הוא לא מחליט עלייך ולא יכול לקבוע לך עם מי להיות חברה. נשמע רעיל.
תסבירי לו שזה קו אדום בשבילך.אם אף אחד מכם לא מוכן להתגמש אז אין ממש מה לעשות כנראה שהגבולות שלו לא תואמים את שלך וצריך לחשוב על כל הדבר הזה מחדש
להגיד לו שאת נשארת ידידה שלהם ואם יש לו בעיה עם זה שיתמודד
תציבי לו עובדה שזה המצב, הוא צריך לקבל אתזה הוא לא יבודד אותך מאנשים שהיו בחיים שלך שנים
זה לא אשמתך שהוא חסר בטחון
זה לא אשמתך שהוא חסר בטחון
דיי הייתי באותו מצב בסוף נפרדנו
לכבד אותו ולהקשיב לו.
הוא צודק, מה לעשות.
אם את מעדיפה את הידידים ולהיפרד מהבן זוג שלך... זה כבר שלך.
אם את מעדיפה להיפרד אולי את לא אוהבת את בן זוגך באמת.
כל אלו שאומרים להיפרד, אז כשיהיו נשואין הם יתגרשו אם ככה אה? לזרוק שנים רבות לפח בגלל ידידים... הדור של היום על כל דבר קטן מתגרש
הוא צודק, מה לעשות.
אם את מעדיפה את הידידים ולהיפרד מהבן זוג שלך... זה כבר שלך.
אם את מעדיפה להיפרד אולי את לא אוהבת את בן זוגך באמת.
כל אלו שאומרים להיפרד, אז כשיהיו נשואין הם יתגרשו אם ככה אה? לזרוק שנים רבות לפח בגלל ידידים... הדור של היום על כל דבר קטן מתגרש
תהיי בת זוג טובה ותקשיבי לו, או שתלכי ותהיי עם הידידים זה לא כזה מסובך. תחליטי מה סדר העדיפויות שלך
אנונימי
להיפרד ממנו
מי הוא בכלל?
הוא צריך לכבד את הדעה שלך לדעתי
רעיל נקודה.
תנתקי ממנו קשר
בן נמאס די כבר עם התשובות האלה זה רעיל.
תנתקי ממנו קשר
בן נמאס די כבר עם התשובות האלה זה רעיל.
אנונימית
זה שתלטני.
לכל אחד מגיע חיים מחוץ למערכת היחסים.
לדבר על זה דחוף.
לכל אחד מגיע חיים מחוץ למערכת היחסים.
לדבר על זה דחוף.
להיפרד בייב
גם רעיל, וגם חסר ביטחון כלכך שהוא לא סומך שיהיה לך ידידים? פתטי בעיניי
גם רעיל, וגם חסר ביטחון כלכך שהוא לא סומך שיהיה לך ידידים? פתטי בעיניי
תנתקי קשר ממנו
תגידי לו לא
מותר לך
מותר לך
שמישהו מכיר אותך ונכנס איתך לזוגיות זה אומר שהוא מקבל אותך עם כל החבילה שבאה ביחד, גם הנראות שלך גם האופי וגם החיי חברה והאורח חיים שלך אם משהו לא מתאים לו הוא לא יכול לשנות אותך ולהציב לך גבולות על מי שאת כבן אדם על המעגל חברים שלך ועל דברים שהם חלק בלתי נפרד ממך כמו הידידים שלך למשל זה פשוט רעיל מצידו וזו סיבה להיפרד עליה למרות שאני כן יכולה להבין למה הוא אמר את זה וממה זה נובע הוא עדיין לא יכול לחתוך אותך מחברים שלך
הדעה שלי כנראה לא תהיה ככ פופולרית אבל צריך לדעתי למצוא את עמק השווה בסופו של דבר להציע לה להיפרד ממנו זה לא באמת ריאלי אתם לא יודעים כמה זמן הם ביחד ואת טיב הקשר בניהם וגם זה מהלך קיצוני את יכולה פשוט לדבר איתו קודם על הנושא ולהסביר לו שהידידים האלו הם מעבר למגדר הם חברי ילדות שלך שאת מעריכה ואוהבת אבל לא בצורה רומנטית בנוסף יש כאן סטנדרט כפול הרי אם בחורה היתה מבקשת שלא יהיו לבן זוגה ידידות רוב הבנות היו מגנות עליה ואומרות שזה נכון ואין צורך בידידות אז דיי עם הצביעות , בכל אופן תנסי אולי פשוט להגיע איתו להסכמה נגיד אם היית רגילה ללכת עם ידיד לבד לסרט נסי להימנע כי זה באמת קצת מוזר אם זו ישיבה עם כולם לכי זכותך המלאה , אם הקנאה שלו עוברת כל גבול והוא מנסה לנתק אותך מכולם באופן דרסטי וארסני רק אז שקלי מה שנקרא לשלוח אותו הרחק הרחק ממך
ממש לא הוא צריך ללמוד לקבל את זה ואם לא זה כבר בעיה אחרת
אנונימית
יש אנשים שממהרים להיכנס לזוגיות בגלל ההתלהבות והכיף שבזוגיות מבלי לדעת להתמודד עם כל האתגרים שיכולים להיות בקשר,הוא לגמרי נשמע מהאנשים האלה וזה פאק שהוא שלו,אין שום סיבה שתשני משהו בחיים שלך בגלל שנכנסת לזוגיות הוא צריך לקבל את זה ולהתמודד עם המצב תעשי מה שטוב לך לפני מה שהוא אומר זה יכול להתחיל בידידים ולהמשיך גם לחברות שלך הבן אדם נשמע קנאי בטירוף גם מה זה "אסור" מה הוא אבא שלך?
מבין אותו, אין כזה דבר ידידים
את יכולה לשאול אותו מה מפריע לו בזה?
לדבר קודם לפני שפוסקים
אני חושבת שצריך פה מינון כלשהו בחברויות
אם הוא שלך
ואתם יודעים לכבד אחד את השניה לא ממקום של לוותר על עצמכם או על האושר כן?
זה בעזרת השם ישאר
לדבר קודם לפני שפוסקים
אני חושבת שצריך פה מינון כלשהו בחברויות
אם הוא שלך
ואתם יודעים לכבד אחד את השניה לא ממקום של לוותר על עצמכם או על האושר כן?
זה בעזרת השם ישאר
לא מבינה למה האופציות הן להיפרד מהבן זוג או לנתק קשר עם אנשים שהיו לצידה שנים. מתי הפכנו תקשורת לאמצעי האחרון?
לשאלתך, מאוד תלוי איך הוא אומר את זה וממה זה נובע. כמו שזה יכול להיות קנאה או חוסר ביטחון, שגם הם לגיטימיים עד שלב מסוים, זה מאוד יכול להיות הרגשה לא נוחה ואו שהוא שם לב לדפוסים שלא מתאימים לו כבן זוג שלך.
אני מאמינה שניתוק קשר מכל הידידים שלך גם אם בחיים לא היה עניין רומנטי או מיני איתם, זה צעד אימפולסיבי ולא נכון. בנוסף אני מאמינה שכשנכנסים לזוגיות עם מישהו, צריך לסמוך עליו כפרטנר לחיים ולכן הוא בראש סדר העדיפויות. יש מקרים בהם הקשר עם האחרים צריך להשתנות בהתאם. ככה שהשאלות שאת צריכה לשאול את עצמך הן האם את סומכת על בן זוג שלך, האם יש משהו בקשר שלך עם הידידים שיכול להראות לא טוב בעין (להיפגש לבד, פלרטוטים ציניים, מגע), והאם זה מגיע ממקום שהבן זוג שלך מנסה לשתף אותך במה הוא מאמין בזוגיות או מנסה לשלוט עליה. לפי זה תחליטי מה נכון לך לעשות.
לאלה שהשוו את המקרה לנישואין, בגלל זה מכירים לפני כן ומתקשרים על הערכים, העקרונות, השאיפות והציפיות. לאלו שאמרו שהוא צריך לקבל אותה במלואה כמו שהיא, בזוגיות יש חוסר הסכמה ופשרות, השאלה עד כמה שווה להילחם.
לשאלתך, מאוד תלוי איך הוא אומר את זה וממה זה נובע. כמו שזה יכול להיות קנאה או חוסר ביטחון, שגם הם לגיטימיים עד שלב מסוים, זה מאוד יכול להיות הרגשה לא נוחה ואו שהוא שם לב לדפוסים שלא מתאימים לו כבן זוג שלך.
אני מאמינה שניתוק קשר מכל הידידים שלך גם אם בחיים לא היה עניין רומנטי או מיני איתם, זה צעד אימפולסיבי ולא נכון. בנוסף אני מאמינה שכשנכנסים לזוגיות עם מישהו, צריך לסמוך עליו כפרטנר לחיים ולכן הוא בראש סדר העדיפויות. יש מקרים בהם הקשר עם האחרים צריך להשתנות בהתאם. ככה שהשאלות שאת צריכה לשאול את עצמך הן האם את סומכת על בן זוג שלך, האם יש משהו בקשר שלך עם הידידים שיכול להראות לא טוב בעין (להיפגש לבד, פלרטוטים ציניים, מגע), והאם זה מגיע ממקום שהבן זוג שלך מנסה לשתף אותך במה הוא מאמין בזוגיות או מנסה לשלוט עליה. לפי זה תחליטי מה נכון לך לעשות.
לאלה שהשוו את המקרה לנישואין, בגלל זה מכירים לפני כן ומתקשרים על הערכים, העקרונות, השאיפות והציפיות. לאלו שאמרו שהוא צריך לקבל אותה במלואה כמו שהיא, בזוגיות יש חוסר הסכמה ופשרות, השאלה עד כמה שווה להילחם.
הוא צודק
תכבדי את הדעה שלו
חוץ מזה למה שתרצי בכלל שיהיה לך ידידים בזוגיות איזה סיבה יש לך לבלות או לדבר עם גברים אחרים שהם לא הגבר שלך
תכבדי את הדעה שלו
חוץ מזה למה שתרצי בכלל שיהיה לך ידידים בזוגיות איזה סיבה יש לך לבלות או לדבר עם גברים אחרים שהם לא הגבר שלך
נשמע שהוא לא סומך עלייך ושהוא חסר ביטחון
הוא לא יכול להחליט בשבילך, תעשי מה שאת רוצה זו זכותך. אם לא מתאים לו הוא מוזמן ללכת
הוא לא יכול להחליט בשבילך, תעשי מה שאת רוצה זו זכותך. אם לא מתאים לו הוא מוזמן ללכת
הוא צודק רצח אם כל הכבוד אף אחת לא רוצה שיהיה לחבר שלה ידידות חמודות
זה לא מכבד ומי שלא מסכים כנראה לא יודע מה זה זוגיות ודיי לשים דיסלייקים לאנשים נורמלים
זה לא מכבד ומי שלא מסכים כנראה לא יודע מה זה זוגיות ודיי לשים דיסלייקים לאנשים נורמלים
את אמורה להיות החברה הכי טובה של בן הזוג שלך קודם כל. אם יש לך חברים יותר טובים ממנו (במיוחד בנים) זה יכול להוביל לחס וחלילה בגידה (גם אם את יודעת שאת אחראית ולא תעשי כלום וכו...
זה גם מביא איזשהו ביטחון ונחת לבן הזוג שלך. זה לא שהוא לא סומך עלייך, אלא הוא לא סומך עליהם והוא רוצה לשמור עלייך.
נ.ב. לדעתי על תקשיבי לכל האלה שאומרות שזה רעיל ולהיפרד ממנו כי זאת באמת לא סיבה להיפרד, זאת סיבה לחזק איתו את הקשר. תחשבי שאת אומרת לו שאת עם "ידיד" אז עכשיו גם אם הוא לא מראה את זה- הוא חושב עלייך ודואג לך תמיד ואם את רוצה להוריד לו סלע מהלב אז לפחות קצת תתרחקי מהידידים ותהי החברה הכי טובה של בן הזוג שלך. זה לא רעיל, הוא פשוט רוצה לשמור עליך
זה גם מביא איזשהו ביטחון ונחת לבן הזוג שלך. זה לא שהוא לא סומך עלייך, אלא הוא לא סומך עליהם והוא רוצה לשמור עלייך.
נ.ב. לדעתי על תקשיבי לכל האלה שאומרות שזה רעיל ולהיפרד ממנו כי זאת באמת לא סיבה להיפרד, זאת סיבה לחזק איתו את הקשר. תחשבי שאת אומרת לו שאת עם "ידיד" אז עכשיו גם אם הוא לא מראה את זה- הוא חושב עלייך ודואג לך תמיד ואם את רוצה להוריד לו סלע מהלב אז לפחות קצת תתרחקי מהידידים ותהי החברה הכי טובה של בן הזוג שלך. זה לא רעיל, הוא פשוט רוצה לשמור עליך
רואים ידידם עם בנים ובנים עם דידות פשוט לא עובד כשזה עם זוגיות לא משנה עד כמה אתם רוצים לבלבל תמוח שכן
אנונימית
להיפרד ממנו
שמעי זה תלוי אם הוא אומר לך לך מידידים שכת מסתובב איתם עם חברות אז כן זה לא תקין.
אבל אם הוא רואה שאת מסתובבת עם הידידים האלה לבד או שהוא מנסים להגיע לזמן לבד איתך ולאינטימיות אז הגיוני מאוד מה שהוא אומר.כי זמן לבד איתך ואינטימיות זה רק עם הבן זוג
אבל אם הוא רואה שאת מסתובבת עם הידידים האלה לבד או שהוא מנסים להגיע לזמן לבד איתך ולאינטימיות אז הגיוני מאוד מה שהוא אומר.כי זמן לבד איתך ואינטימיות זה רק עם הבן זוג
האקס שלי רצה שאנתק קשר מידיד ממש ממש טוב שלי כבר 6 שנים, ואני מצטערת שהסכמתי להמעיט בקשר
אחרי שנפרדנו חזרנו לקשר רגיל
בזוגיות הנוכחית שלי הוא גם רצה ולא הסכמתי והיה אפילו ריב קטן על זה,בסוף עמדתי על שלי והוא למד לחיות בשלום ובטוב עם זה ועכשיו הכל בסדר כי הוא יודע שרק הוא בלב שלי, אם הוא בוטח בך הוא צריך לסמוך עלייך שלא תעשי שטויות.
אחרי שנפרדנו חזרנו לקשר רגיל
בזוגיות הנוכחית שלי הוא גם רצה ולא הסכמתי והיה אפילו ריב קטן על זה,בסוף עמדתי על שלי והוא למד לחיות בשלום ובטוב עם זה ועכשיו הכל בסדר כי הוא יודע שרק הוא בלב שלי, אם הוא בוטח בך הוא צריך לסמוך עלייך שלא תעשי שטויות.
ממש רעיל, לי יש בן זוג כבר תקופה, לו יש ידידות ולי יש ידידים ונחנו סומכים אחד על השנייה מאוד, אני בחיים לא אעשה שום דבר עם ידידים שלי והוא לא יעשה שום דבר עם הידידות שלו. אני לא רואה טעם להיות עם בן אדם שלא סומכים עליו, אם הדרך היחידה שהוא יכול לסמוך עלייך זה להרחיק אנשים ממך אז זה לא באמת לסמוך. רעיל בטירוף, תיפרדי ממנו
אנונימית
חצוףף, הוא לא יכול להגיד לך מה לעשות!
במקומך הייתי נפרדת ממנו.
קשר שאומר לך שאסור לך משהו זה קשר רעיל אם משהו לא מתאים לו הוא לא חייב להיות איתך
במקומך הייתי נפרדת ממנו.
קשר שאומר לך שאסור לך משהו זה קשר רעיל אם משהו לא מתאים לו הוא לא חייב להיות איתך
אני הייתי מה זה נעלבת, מה זה אמור להביע?
הוא כאילו מפחד שתבגדי בו איתם? סליחה אבל זה פשוט מעליב. הוא לא סומך עלייך בכלל, אין לך מה לחפש עם מישהו כזה.
ונגיד שאת מנתקת מהם קשר..מה הבא? אולי הבוס שלך או הקולגות שלך בעבודה יהיו גברים והוא יפחד שתבגדי בו איתם? אז הוא יבקש שתתפטרי מהעבודה?
אלה לא בקשות לגיטימיות.
הוא כאילו מפחד שתבגדי בו איתם? סליחה אבל זה פשוט מעליב. הוא לא סומך עלייך בכלל, אין לך מה לחפש עם מישהו כזה.
ונגיד שאת מנתקת מהם קשר..מה הבא? אולי הבוס שלך או הקולגות שלך בעבודה יהיו גברים והוא יפחד שתבגדי בו איתם? אז הוא יבקש שתתפטרי מהעבודה?
אלה לא בקשות לגיטימיות.