19 תשובות
עם איך שהיא התנהגה גם אני לא הייתי מחבקת אותה או מפרגנת לה.
שואל השאלה:
באמת לא מבין כל כך מה היא עשתה
אנונימי
מסכסכת, רבה, מדברת מגעיל.
שואל השאלה:
יש כבוד מינימלי בין אנשים ובמיוחד שהם מראים דוגמה לילדים, צריך לדעתי להוריד קצת מהאגו
מחר זה יהיה הילד/ה שלך!
אנונימי
זה לא חרם בעניי. הזכייה שלה לא הייתה ראויה והם מאוד התאכזבו. הם חוו ממנה דברי לא נעימים (לטענותיהם ) וזה ביאס אותם, וכן הם גם רצו לנצח. אתם מוזילים את המילה חרם
לא כאב לי
הילד שלי לא יצפה באח הגדול זה א' וזה אשמתם של ההורים. וכן חוסר פרגון זה גם דבר בעולם. ולא זה לא איגו
שואל השאלה:
לא הוזלתי כאן שום מילה של חרם.
זה ממש חרם, זה שהם רצו לנצח והתבאסו אין בעיה זה משהו אחד
אבל לא לקום אליה ולתת לה כבוד, אחרי זה בראיונות להשפיל אותה בשידור חי ולסתום לה את הפה כאילו היא כלום זה חרם!
אנונימי
שואל השאלה:
הילד שלך לא יצפה אבל ילדים אחרים יצפו ויכולים לעשות לו את זה, בהצלחה לכם עם התמיכה הזאת
אנונימי
זה לא חרם.
שואל השאלה:
אז מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
תני הסבר אחר לזה
אנונימי
א זה אשמת ההורים שנותנים לילדים שלהם לצפות בבית שמטרתו לגרום לריבים וסכסוכים מלוכלכים וחוסר רגון וקנאה בין אנשים זאת מטרת התוכנית יקירי
שואל השאלה:
ברו את בן 15 ואתה צופה בזה, אז בעיה של ההורים שלך שנותנים לך לצפות בזה?
אנונימי
לדעתי יש משהו במה שאתה אומר
שואל השאלה:
דרך אגב
הגדרה של חרם:
חרם הוא נידוי, הרחקה או הימנעות מקשר עם אדם, קבוצה, ארגון או מדינה. מטרתו היא להפעיל לחץ חברתי, כלכלי או פוליטי כדי לבודד את "המוחרם" או לגרום לו לשנות את התנהגותו ועמדותיו.

זה בדיוק מה שקרה שם.
אנונימי
מתנגדת.
גל רובין היא אישה קשה ומניפולטיבית בדגש על נרקיסיסטית, היא אמנם לא מדברת ביהירות או משוויצה בעצמה אבל ההתנהגויות שלה מוכיחים זאת.
הטענה שהיא אמא לשישה ילדים לא גורם לנו לרחם עליה, היא משתמשת בזה כנגדם, כנגד כל הבית. זה תמיד היה גל נגד כולם.
למה אתה מכיר מישהו שמתנהג לא יפה ולא מכבד אותך ואת החברים שלך, אתה תיהיה חבר שלו? אתה תכבד אותו? תאהב אותו? תרצה שהוא ינצח?
אולי כן כבוד מינימלי לאותו אדם אבל זה לא כל הדברים שגל עשתה
גל דיברה מסריח לחברי הבית באופן יום יומי, הגיוני מאוד שאף אחד מהם לא ישמח מזה או יחבק אותה, זה לא מגיע לה
ילד שהתנהג לא יפה לחברים שלו לא יכול לצפות שאותם חברים ירצו לשחק איתו ביום למחרת, בטח לא כשאותו ילד אפילו לא התנצל ועמד מאחורי כל מה שהוא אמר
הניסיון להשתמש בגיל שלי כמלכודת לוגית הוא יצירתי, אבל הוא רק מוכיח כמה פספסת את הפואנטה. יש הבדל תהומי בין ילדים רכים שסופגים תרבות רעילה כמודל לחיקוי, לבין נער בן 15 שצופה בזה בעיניים מפוקחות, ביקורתיות ומודעות לחלוטין לכך שמדובר בפורמט שמבוסס על רפש ואינטריגות. ההורים שלי לא צריכים למנוע ממני לצפות בזה, כי הם חינכו אותי מספיק טוב כדי להבחין בין בידור זול לבין מציאות והעובדה שאני מסוגל לנתח את הדינמיקה בבית בצורה כזו, בזמן שאתה נסער מ'חרם' מדומיין בריאליטי, מכיחה את זה בצורה הטובה ביותר. במקום לחפש סתירות אצלי, כדאי שתבדוק למה נער בן 15 מבין את מהות הפורמט טוב יותר ממך. (שקונה הצגה ברמה של מגמת תיאטרון )