התחברות
הרשמה
איך יוצאים מתצפי??
סיימתי עכשיו את הקורס ואני מרגישה שאני לא מסוגלת לשבת 4 שעות כל פעם מול מסך בתפקיד. איך אני עוברת? לבקש לעבור תפקיד בחפיפה או לחכות שאני אשב עמדה ואז להגיד שזה לא מתאים לי?
ולמי אני פונה??
28 ביוני 2026, 09:57
חיילים
תפקידים
גיוס
תפקידים בצה"ל
תצפיתניות
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איך יוצאים מתצפי?
מישהי יודעת איזה תפקידים יכולים לתת לי אם אני רוצה לצאת מתצפי כשאני התחלתי חפיפה כבר?
איזה תפקידי יומיות אפשר לקבל אחרי שיוצאים מתצפי?
איך עובד תהליך עם קצין מיון אחרי שיוצאים מתצפי? יש איתו שיחה?
מה יותר קשה, לצאת מתצפי לפני הגיוס או אחרי דרך טופס 55?
איך עובד תהליך עם קצין מיון אחרי שיוצאים מתצפי? יש איתו שיחה?
קשה לצאת מתצפי דרך טופס 55?
אני בקורס חובשים אחרי שיצאתי מתצפי ושמו אותי בחדר עם מישהי שנוחרת חזק ברמות
להשאר מתצפי או לצאת?
אם מצליחים לצאת מתצפי ולהגיע לקצין מיון, מה הסיכוי לקבל תפקיד טוב?
אפשרי לרדת מתצפי ולעבור להיות משקית מתנדבים?