התחברות
הרשמה
שאלה לגבי יום המאה
איך להתנהג בכללי? מה לעשות אם מישהו שולט על השיחה ומדבר יותר מאחרים, איך להשתתף גם?
28 ביוני 2026, 10:52
יום המא"ה
תשובה אחת
פשוט להתנהג רגיל להיות הכי אתה שיש לנסות להשתתף כמה שיותר זהו זה הכל
ל
ליאנייייי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שאלה לגבי יום המאה
יש לי כמה שאלות לגבי המאה אני בעונה 3 ולא הבנתי כלום
שאלה לגבי המאה (הסדרה) ואין ספויילרים (אולי רק לפרקים הראשונים)
שאלה לגבי המאה "אזהרת ספוילר"
שאלה לגבי המאה בעונה 6 "אזהרת ספוילר"
שאלה לגבי יום המאה
שאלה לגבי יום המאה
היי שאלה שמופנית לבנות לגבי יום המאה
שאלה לגבי יום המאה חשוב ממש
יש לי כמה שאלות לגבי יום המאה, מי שכבר עשה אותו אשמח לעזרתכם❤
שאלה לגבי יום המאה