התחברות
הרשמה
קייפופ סטאנס מה אתם חושבים על הקאמבק של סטריי קידס?
אני היחידה שלא ממש אוהבת אותו?..
28 ביוני 2026, 10:57
Kpop
2 תשובות
חמוד פלוס
ה
הלו קיטית
דידידי זה נשמע כאילו הם פשוט מוציאים מלא מלא שירים כי עוד מעט נגמר להם החוזה או משהו
אבל זה חמוד כזה
!
!IT'S BRITNEY BITCH
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
קייפופ סטאנס, לאיזה קאמבקים אתם מחכים השנה??
קייפופ סטאנס גם אתם קצת מאוכזבים שעכשיו אי אפשר באמת ליהנות מקאמבקים חדשים שיוצאים??
קייפופ סטאנס, מה דעתכם על הקאמבק של טוויס?
קייפופ סטאנס גם אתם חושבים שכל הספוילרים שעושים לפני קאמבק הורסים את החוויה הרבה פעמים??
קייפופ סטאנס לאיזה קאמבקים אתם הכי מחכים החודש??
קייפופ סטאנס, אתם חושבים שיכריזו על עוד קאמבקים בקרוב החודש?
קייפופ סטאנס, מה הקאמבק שהכי אהבתם מהשנה האחרונה?
קייפופ סטאנס לא הבנתי, wayv עושים קאמבק בלי לוקאס??
קייפופ סטאנס; איזה אלבומים/ שירים הכי אהבתם השנה עד עכשיו ולאיזה קאמבקים אתם מחכים?
קייפופ סטאנס דעתכם על הקאמבק של אנפליין?
קייפופ סטאנס גם אתם לפעמים הייתם רוצים שיהיו פחות קאמבקים כל חודש?