4 תשובות
שואל השאלה:
^^ השני יהיה טוב ושמח אבל לא במקרה הזה, שאפילו לסיים קשר אצלך זה בהודעה ולענות בקרות כזו, כאילו היינו סתם.
אז אין מה לומר כמו שאת נפגעת גם אני, אני מבינה אותך לגמרי שנפגעת כי אני יודעת מה זה אבל אין מה לרשום שאתה מעדיף למנוע את זה, כי זה לא משנה כבר פגעת בי במילא...
^^ השני יהיה טוב ושמח אבל לא במקרה הזה, שאפילו לסיים קשר אצלך זה בהודעה ולענות בקרות כזו, כאילו היינו סתם.
אז אין מה לומר כמו שאת נפגעת גם אני, אני מבינה אותך לגמרי שנפגעת כי אני יודעת מה זה אבל אין מה לרשום שאתה מעדיף למנוע את זה, כי זה לא משנה כבר פגעת בי במילא...
אנונימי
היא צודקת קצת זה לא מכבד בהודעה
לגבי דברים אחרים, אם היא התאהבה ואתה לא והיא נפגעה, באסה וזה אבל זה לא אומר שאתה לא בסדר
לגבי דברים אחרים, אם היא התאהבה ואתה לא והיא נפגעה, באסה וזה אבל זה לא אומר שאתה לא בסדר
למה אתה מספים את השאלה הזו שוב ושוב ענו לך שיצאת דוחה ולא מכבד
תאמת יצאת לא בסדר להיפרד בהודעה זה לא יפה
באותו הנושא: