25 תשובות
צודקת
ויפה
אבל בעיקר צודקת
אני חושבת שזה קצת שיפוטי. רישיון זה דבר שיכול להיות חשוב ונוח את צודקת אבל לא לכל אחת יש אפשרות, כסף, פחדים או סיבות אחרות שגורמות לה לדחות את זה. זה לא אומר עליה כלום כחברה או כבן אדם. אפשר לרצות חברות עצמאית, אבל לא למדוד אנשים רק לפי אם יש להם רישיון או לא.
בסדר זה לא
לא לכולם יש אפשרות להוציא רישיון או מבחינה כלכלית או מבחינה אחרת
לא צריך לשפוט על דבר כזה
אבל בסופו של דבר החלטה שלך
שואל השאלה:
סבבה אבל כאילו עדיין זה קשה להיות הנהגת היחידה בקשר זה מעייף זה מתיש
לא באלי
רוצה להיות חברה של מישהי שהיא גם עצמאית
ואם אין לה רישיון אז שלפחות תוכל להגיע עצמאית למקומות מפגש ולא שאני אאסוף אותה מהבית כמו נהגת פרטית
אנונימית
את לא חייבת להסיע אם את לא רוצה זכותך
אם זה מפריע לך פשוט תגידי לאותה אחת את זה זה נשמע נקודתי
ויש אוטבוסים ומוניות בימינו
זה בסדר, כל פסילה היא לגיטימית
שואל השאלה:
כן אבל היא הייתה מתלוננת שמוניות זה יקר
ודלק לא יקר??
גם כאילו תקשיבו לדעתי אם מישהו בן 20+ (כתבתי על בנות כי דיברתי על חברות אבל זה נכון גם לגברים) והוא יכול להוציא רישיון ובוחר שלא מאיזו סיבה, המינימום זה לנסות להיות עצמאי
אנונימית
שיעור נהיגה היום עולה כמו קניות לאדם אחד לשבוע.
יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם גם וגם ונאלצים לבחור במה שיותר קריטי להם, שזה כמובן המזון.
אישית זה מרגיש לי רדוד, זה שיש או אין רישיון לא קובע את טיב האדם.
לא. ההנחה שלך שזה פדיחה כשיכול להיות שיש בנות שאין להן כסף לרשיון או שמכל סיבה מעוניינות לנסוע בתחבצ או שיאספו אותן היא די צרת אופקים בעיניי. וקצת שטותית.
לי יש רשיון ואני כל הזמן נוסעת בתחבצ, למה נראה לך שיש לי כסף לדלק ולרכב? איך זה פדיחה בדיוק. בת 20+
שואל השאלה:
זה באמת פדיחה לצפות שיאספו אותך ולא להיות עצמאית מה לעשות
אנונימית
רכב לא הופך אדם לעצמאי, הוא הופך את חייו ליותר נגישים, תלמדי את ההבדל.
שואל השאלה:
אבל אם את רק רוצה שיאספו אותך את תלויה באחרים
אנונימית
את שמה לב שאמרת בשאלה "כל מי שאין לה רשיון" ועכשיו את אומרת "מי שרק רוצה שיאספו אותה". ברורה לך הבעיתיות? את מסלפת.
שואל השאלה:
אבל זה גם וגם
כי אם אין לך רישיון אבל אין לך בעיה להגיע עצמאית למקומות אז הכל בסדר

אבל יש מלא בנות שמצפות שחברות שלהן ייקחו אותן
רשמתי בדיוק אותו דבר בשאלה מציעה לך לקרוא טוב יותר
אנונימית
אז תהיי יותר ברורה בשאלה שלך. כי לטעון בנות שאין להן רשיון זאת הכללה גסה של מה שאת מנסה לומר וזה נשמע מאוד רדוד. אם תתייחסי במובן שאת לא רוצה להיות נהגת פרטית של אף אחת זה לגיטימי.
שואל השאלה:
נו רשמתי את זה בפירוט עצמו אי אפשר להכניס הכל לכותרת
אנונימית
מצטערת אבל זה ממש לא אותו הדבר אחותי.
שואל השאלה:
וואי אחותי מה את רוצה להתווכח בכוח ולהוציא אותי רעה? אז רשמתי בפירוט ולא בכותרת כמו 1000 שאלות אחרות פה די ליפול על קטנות
אנונימית
אני פשוט יודעת שזה לשם ההתרסה, זה למה זה מעצבן.
את מדברת כאילו את עומדת להתחתן איתן
חברות זה לא משהו כזה
את לא אמורה להיות שיפוטית כל כך כלפיהן
ואם לא בא לך בטוב להחזיר אותן אז אל, מי אמר שאת חייבת?
שואל השאלה:
אחותי זה לא לשם ההתרסה אם בא לך תתעצבני באמת מה את רוצה
אנונימית
יש לך בעיה עם זה שמצפים מימך להיות נהגת הסעות, הגיוני. זה לא קשור לאם יש רישיון או אין, הרי גם בנאדם עם רישיון יכול להיות בלי רכב ולנצל אותך..
הצורה שבה כתבת את השאלה מבלבלת..
שואל השאלה:
יכול להיות שהניסוח לא 100% אני מסכימה
אנונימית
תשמעי אני מכירה הרבה אנשים שעשו רישיון והם לא נוהגים לא מסיבה שהם רוצים ליפול על חברים שלהם, בקטע שאולי יש איזשהו פחד לעלות על הכביש או שאין מספיק כסף לקנות אוטו ואי אפשר להשתמש האוטו של ההורים, מצד שני אם הבעיה שלך היא בלהסיע חברות את לא חייבת. לא לכולם זה נוח לנסוע באוטובוס ולפעמים זה גם לא קו ישיר והם צריכים לעבור כמה אוטובוסים אז הם מנסים למצוא עוד אופציות