4 תשובות
כן
אממ אני הייתי הולכת בכל מקרה כי בוחרים את הציון הגבוה
אבל תכלס זה ציון מהמם לדעתי, פשוט אם הייתי את הייתי הולכת כנראה
אבל תכלס זה ציון מהמם לדעתי, פשוט אם הייתי את הייתי הולכת כנראה
כן גם ככה לוקחים את הגבוה, תנסה לא תפסיד
הייתי ממליצה שכן
כי גם ככה לוקחים את הציון הגבוה וגם יש סוג של בונוס של 10 נקודות
אז אין באמת מה להפסיד פה
כי גם ככה לוקחים את הציון הגבוה וגם יש סוג של בונוס של 10 נקודות
אז אין באמת מה להפסיד פה
באותו הנושא: