התחברות
הרשמה
מה לעשות אם אני אראה את חברה שלי לשעבר באיזה מקום?
סיימנו את הקשר לא בטוב בכלל
אנחנו לא מדברות מאתמול אבל כן יוצאות למקומות משותפים ואולי אני אתקל בה מתישהו
28 ביוני 2026, 11:10
חברה הכי טובה
פגיעה
ניתוק קשרים
התנהגות
למה
3 תשובות
או שתגידי שלום יפה ותמשיכי או שתתעלמי
ה
הלו קיטית
להתעלם
P
Protagonist
להתעלם פשוט
ח
חילי החילזון
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הייתה לי שיחה קצרה עם איזה מישהי שבוע שעבר, אני לא אראה אותה יותר אף פעם
למה ידיד שלי לשעבר חושב שאם אני אראה אותו אני אתגעגע אליו כמו שהוא אליי?
למה ידיד שלי לשעבר לא רוצה שאני אראה שהוא מקריח אז הוא שם כובע?
דחוף איזה נקמה לעשות לאחותי הזבל והחברה שלי לשעבר שפתאום חברה שלה??
למה "ידיד" שלי לשעבר שפגע בי ממש ובחרתי לנתק קשר רוצה שאני אראה אותו כל הזמן?
למה ידיד שלי לשעבר לא רוצה שאני אראה שהוא מקריח אז הוא שם כובע?
למה "ידיד" שלי לשעבר רצה שאני אראה שהוא נפגש עם חברה שלי והם הלכו למסעדה ישר אחרי שניתקתי קשר?
תעזרו ליי מה לעשות עם חברה לשעבר
החברה הכי טובה שלי לשעבר העלתה את הטיק טוק הזה לסטורי שלה בידיעה שאני אראה אותו....
חברה שלי לא באה מחר לביצפר אני אראה כמו מסכנה בטח מה לעשות
חברה שלי רשמה בסטיפס שאני מכוערת וחשבה שאני לא אראה את זה מה לעשות?