14 תשובות
מ14 זה אחלה, יכולה לקנות ישן יותר אבל פרו
אייפון 15
למה לקנות אייפון דווקא יש סיבה?
14 או 15 הם אחלה אייפונים
הייתי חמש שנים עם אייפון 12 פרו והיה מצויין, החלפתי ל17, טלפון מטורף אבל די יקר
אנונימי
שואל השאלה:
עדיף את הפרו או הרגיל^
עדיף את הפרו או הרגיל^
אנונימית
ה17 הרגיל מצויין, לא חושב שצריך יותר אלא אם חשוב לך מסך גדול יותר..
אנונימי
שואל השאלה:
הפרו אותו גודל מסך
הפרו אותו גודל מסך
אנונימית
אני כרגע עם ה 17 הוא אחלה
כל טלפון שהוא פרו הוא מומלץ מניסיון
16 או 17 הדגם הרגיל
^^^ צודקת סליחה, התבלבלתי עם הפרו מקס
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה אני כבר לא יודעתת
וואלה אני כבר לא יודעתת
אנונימית
באותו הנושא: