11 תשובות
כי כשאת מביאה חברה לפגישה ויזואלית עם מישהו אז זה יראה כפגישה חברתית, אין צורך להביא חברה לפגישה כי המטרה שלך להכיר ולבלות זמן איתו, הוא נפגש ורוצה להיפגש איתך, לא עם החברה שלך
מי מביא חברים לפגישה ראשונה? זה סתם מרגיש מוזר תפגשי איתם אחד על אחד
מה את רצינית כאילו?
אל תביאי חברה
למה את מביאה איתך חברה לדייט?
הוא יוצא לדייט איתך או איתה? אין שום סיבה הגיונית לזה, אולי את לא סומכת עליו מספיק?
דייט זה שני אנשים, את והוא.
אולי פעם הבאה תביאי את כל המשפחה גם
הוא יוצא לדייט איתך או איתה? אין שום סיבה הגיונית לזה, אולי את לא סומכת עליו מספיק?
דייט זה שני אנשים, את והוא.
אולי פעם הבאה תביאי את כל המשפחה גם
שואל השאלה:
לפעם ראשונה שאני נפגשת עם בן אדם אני לא סומכת עליו.
לפעם ראשונה שאני נפגשת עם בן אדם אני לא סומכת עליו.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא הביא חברים ואני הבאתי גם
הוא הביא חברים ואני הבאתי גם
אנונימית
ומה עם כל השאר? רק את הבאת בפגישה עם כל השאר.
שואל השאלה:
כולם הביאו חבר/חברים גם כי ביקשתי
כולם הביאו חבר/חברים גם כי ביקשתי
אנונימית
זה עוד יותר גרוע.
שלא רק שאת מביאה את גם מבקדת מהצד השני שיביא.
גם אני הייתי בורחת.
שלא רק שאת מביאה את גם מבקדת מהצד השני שיביא.
גם אני הייתי בורחת.
אפשר להבין למה הם הלכו
אנונימית
באותו הנושא: