8 תשובות
ממש ממש לא מביך
בהצלחה
מי שצוחק עלייך מביך את עצמו בכנות. כל הכבוד שאת יוצאת לעבוד, לא משנה איפה. אין שום דבר מביך באיקיאה, אל תתביישי בזה.
ממש לא מביך
לא מביך, נשמע נחמד דווקא. לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, העיקר שמצאת מקום.
אין מקומות עבודה נורמלים בגיל תיכון כל עוד את מקבלת את הכסף שלך הכל טוב לא מביך
לא
בדיוק היום אני הולך לחתום על חוזה ולהיכנס לעבודה
מה מביך בזה לא הבנתי
בני אדם ישפטו מישהו על כל דבר, זה לא אומר שזה מביך או משהו, פשוט זה האנשים הלא נכונים לשאול כנראה. ולעבוד באיקאה דווקא נשמע מגניב :)
התחברות ל