6 תשובות
שיקרה כבר אמן
אני רק מחכה לזה
זה כבר לאט לאט מתאדה, אל תדאג
יש לי תחושה שזה ישאר הרבה זמן
כמו המימ של never gonna give you up
אני לא חושב שזה יעלם לעולם
אולי עוד כמה שנים יפסיקו אבל תמיד שנראה 67 נזכור
אם זה היה מימ רגיל זה כבר היה לא רלוונטי מזמן
זה כבר מתחיל להעלם אבל מרגיש לי שזה תמיד יהיה חלק קטן מהחיים שלנו
התחברות ל