10 תשובות
קצת, 18
זה לא מביך, זה עדיין גיל צעיר שבו בונים רזומה או עובדים בשביל כסף או מימון לימודים וכאלה. הרבה מהעובדים בגילאים האלה
שואל השאלה:
כאילו נראה שהרוב ילדים
אנונימית
כן מביך
עובדים שם ילדים בני 16
למה שיהיה מביך.
זו עבודה.
כעבודה זמנית זה סבבה לגמרי.
אם יש לך תוכניות לעתיד ומה את רוצה לעשות/ללמוד אז סבבה, צריך איזה מקור הכנסה שיעזור לך להתקיים כלכלית ובכך לבנות את ההמשך.
כל עוד משלמים שם טוב זה נפלא
שואל השאלה:
כן אבל זה נשמע לי קצת מביך בהתחשב בגילי
אנונימית
אם זה זמני אז סבבה
תלוי אבל לדעתי כן
אנונימי
אין לך למה להסתכל על זה כמביך
תחשבי על עצמך ועל העתיד שלך
אם העבודה הזאת מספקת אותך והיא מתאימה לך,אז למה לא? מתארת לעצמי גם שלא תעבדי שם שנים
התחברות ל