4 תשובות
בנות ביצ'יות..
רוב הבנים כפויי טובה אני לא אומרת שכולם
ובנות לא
ובנות לא
שלבנות קשה לסלוח
בנים פחות מראים שאכפת להם
באותו הנושא: