11 תשובות
יש 3, 4 ו-5 יחידות, אז הכי הגיוני ש-4 זה כמו הקבצה ב'.
אה, אופס...
ב' יכולים לעשות גם וגם, תלוי בציון
למה את מתכוונת אבל?
אה, אופס...
ב' יכולים לעשות גם וגם, תלוי בציון
למה את מתכוונת אבל?
זה מתחלק לפי ציונים. אם יהיה לך 100 זה ברור שתהיי בחמש יחידות
הקבצה ב' אוטומטית ל-3
אני עכשיו עליתי לכיתה י והייתי בב ואני ב3
אני עכשיו עליתי לכיתה י והייתי בב ואני ב3
תלוי בבית ספר שלי רק אם יש לך מעל 90 בהקבצה ב את בכלל עולה לתיכון שלא לדבר על 4 יחידות.. אולי בבית ספר שלך זה אחרת
אפילו אם קיבלת 100 בהקבצה ב שמים אותך בשלוש
אצלי זה לפחות ככה
אל תגזימי, אם מישהו קיבל 100 בהקבצה ב' יכול להיות שישימו אותו ב-4.
3 יחידות.
עכשיו תחילת השנה, תעשי מאמצים לעלות להקבצה א׳.
קחי בחשבון שגם אם את הקבצה א׳ אבל עם ציון 60 כנראה שתהיה ב 3 יחידות, אז צריך להשקיע גם בהקבצה א׳, זה לא שאם את ב א׳ אז את ב 4 יחידות אוטומטית.
בהצלחה (:
מי שמעליי: לא יודע איך זה אצלך, אבל בתיכון שלי חייבים להיות הקבצה א׳ עם ציון 72 לפחות כדי להתקבל ל 4-5 יחידות, מי שבהקבצה ב׳ הולך ל 3 יחידות אוטומטית.
עכשיו תחילת השנה, תעשי מאמצים לעלות להקבצה א׳.
קחי בחשבון שגם אם את הקבצה א׳ אבל עם ציון 60 כנראה שתהיה ב 3 יחידות, אז צריך להשקיע גם בהקבצה א׳, זה לא שאם את ב א׳ אז את ב 4 יחידות אוטומטית.
בהצלחה (:
מי שמעליי: לא יודע איך זה אצלך, אבל בתיכון שלי חייבים להיות הקבצה א׳ עם ציון 72 לפחות כדי להתקבל ל 4-5 יחידות, מי שבהקבצה ב׳ הולך ל 3 יחידות אוטומטית.
הקבצה א' עושים גם (ובעיקר) 5
ואם הם מקבלים 60 הם יכולים לעשות 4...
מה זה החוקים הנוקשים האלה אצלכם?_.
ואם הם מקבלים 60 הם יכולים לעשות 4...
מה זה החוקים הנוקשים האלה אצלכם?_.
זה תלוי כאילו אצלי החטיבה והתיכון שונים (מתקבלים לתיכון וזה)
ועושים מבחן בחופש כדי שישמו בהקבצה המתאימה זה בערך קשור להקבצות
אבל אני בכיתה ח רק התחלתי הם ההקבצות אז אני יודעת בערך
קיצר זה תלוי בבית ספר שלך...
ועושים מבחן בחופש כדי שישמו בהקבצה המתאימה זה בערך קשור להקבצות
אבל אני בכיתה ח רק התחלתי הם ההקבצות אז אני יודעת בערך
קיצר זה תלוי בבית ספר שלך...
אצלנו יש השנה (כיתה י׳) רק שתי רמות, 3 יחידות, ו - 4-5 יחידות.
כלומר אין 4 או 5, לומדים ביחד, זה נקרא 4-5, ורק בשנה הבאה נתפצל ל 4 יחידות ול 5 יחידות.
בשביל להתקבל ל 4-5 יחידות המינימום הוא ממוצע 72 במתמטיקה בהקבצה א׳.
כלומר אין 4 או 5, לומדים ביחד, זה נקרא 4-5, ורק בשנה הבאה נתפצל ל 4 יחידות ול 5 יחידות.
בשביל להתקבל ל 4-5 יחידות המינימום הוא ממוצע 72 במתמטיקה בהקבצה א׳.
באותו הנושא: