3 תשובות
יש. מה שציינת פה קיים בעיקר במשרדי עו"ד. גם גמישות השעות תתאים בטח לעו"ד שיש לו משרד קטן שיש צורך באדמיניסטרציה בשעות הבוקר, אך מהצהריים כבר הוא מסתדר לבד.

דרך אגב, מדוע אינך פונה ללימודים אקדמיים?

בחברות הייטק למשל יש פקידות ("מנהלות אדמניסטרטיביות" "מתאמות שיווק" "עוזרת למנהל hr") אקדמאיות שמרוויחות 18 אלף לחודש + רכב צמוד... ולא מעט כאלו. (אמנם למשרה מלאה + הרבה שעות נוספות)

אז נכון שצריך להיות אקדמאית ולדעת אנגלית פרפקט ולהיות נאה וייצוגית אבל השכר והתמורה באמת שווים את ההשקעה.
יש גם רופאים במרפאה פרטית, שזקוקים למזכירה לחצי משרה.
בהצלחה במציאת עבודה מתאימה בשכר יפה ☺☺
למיטב ידיעתי ע"מ לעבוד אצל רופא צריך להיות בעלת הכשרה של "מזכירות רפואית". אבל בכל מקרה שווה לבדוק את זה