14 תשובות
כן:)
בטח.
כן!
העיקר שיש אהבה אמיתית ולא עניין של ניצול.
העיקר שיש אהבה אמיתית ולא עניין של ניצול.
כן ^_^
כן זה בסדר
בהחלט (:
כן d:
כן זה הפרש של שנתיים זה בסדר לגמרי אם אתה אוהב אותה
ברור, גם אני בת 14 ויש לי חבר בן 16
אנונימית
כן בתנאי שיש לך רגשות אליה ואתה לא הולך לפגוע בה ואם זה בסדר מבחינת ההורים וזה גם תלוי במה אתם עושים..
שואל השאלה:
חח אני מאוד אוהב אותה
חח אני מאוד אוהב אותה
אנונימי
כן:)
כן
באותו הנושא: