5 תשובות
זה לא נורא יקירתי
הכי חשוב קודם זה לבקש סליחה בן אדם לחברו. יותר מאמירת הסליחות כי על זה אין כפרה.
אדם צריך לעשות לעצמו את חשבון הנפש במה התנהג לא בסדר ואיך ישפר עצמו בשנה הקרובה
את אמירת הסליחות המשמעותית ביותר תוכלי לעשות בערב כיפור ובנעילה-אז מתחילה השנה.

חתימה טובה
שנה טובה שתהיה
אנונימי
נוהגים ללכת לקברי צדיקים בערב יוה"כ.. תלכי ותתפללי ותבקשי שהם יהיו מלצי יושר בשבילך.. שתיהיה לך גמר חתימה טובה!
שואל השאלה:
תודה רבה לכם שיהיה לכם שנה טובה וגמר חתימה טובה:)
אנונימי
הסליחה הכי חשובה היא לעצמך.
האם כבר סלחת לעצמך?

בלי זה אין משמעות לשאר הסליחות.


שנה טובה מאד
שוקי וייס
יועץ משפחתי- פרט, זוגיות, הורות
סליחות בכלל לא התחילו! סליחות מתחילות בחודש אלול.