3 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימי
זה לא אומר שלא צמת אבל זה אומר שחיללת את הצום כי אסור להקשיב לטלויזיה או לרדיו בכיפור פשוט אל תהייה בבית תלכי לחברה או שתיהיה בחדר...
זה לא אומר שלא צמת.. זה אומר שלא שמרת. כי בעיקרון אסור לראות טלוויזיה גם אם את לא הפעלת אותה או שהפעלת אותה לפני.