3 תשובות
תראי אל ג'זירה..
חיסכון
יש מצב שזה בגלל ששיחררו את כל העובדים הביתה, אז אין מי שיפקח על הערוצים או משהו
(אני לא יודעת, זה מה שאני משערת)