3 תשובות
תראי אל ג'זירה..
חיסכון
יש מצב שזה בגלל ששיחררו את כל העובדים הביתה, אז אין מי שיפקח על הערוצים או משהו
(אני לא יודעת, זה מה שאני משערת)
(אני לא יודעת, זה מה שאני משערת)
באותו הנושא: