22 תשובות
הראשון ^^
שניהם מושלמים אבל אהבתי יותר את הלמטה:)
הורוד עם השחור
השניי! *~*
אני מתה על שניהם זה תלוי איזה צבעים את יותר אוהבת:)
ויש לי מחליק כמו השני רק מנומר ^^
שניהם ממש יפים (:
אבל יותר אהבתי את הראשון (:
זה שלמטה d:
השני (זה שלמטה).
השני..
השני (:
את לא חושבת שמחליק צריך להיות יותר טוב מאשר יפה? אבל אם כבר, אז הראשון..
הראשון
זה שלמעלה
השני
השני
הלבן
הראשון מאמי:-)
הראשון
הראשון לטעמי