4 תשובות
פרפרים בבטן, כשאת רואה את מי שאת אוהבת.. את מיתרגשת!
אין לזה כזה הרגשה פשוט..
את כל הזמן חושבת עליו בא לך להיות בסביבותו תמיד להסתכל עליו ולדעת מה קורה איתו
שתמיד הוא במרכז העניינים!
קודם כל את תחשבי שהבחור שאת אוהבת הוא הבחור הכי יפה שיש גם אם הוא לא, את תרגישי מן הרגשה כזאת שמזכירה לך לחץ בדרך כלל שתחשבי על הבחור הזה או שתיהי איתו, או שתדברי איתו, את עלולה להיפגע מכל דבר ממנו. וזה בערך ההרגשה זכיתי להגיש אותה וזאת תחושה ניפלאה
אם את מאוהבת את יודעת לבד... וזה שאת שואלת מראה או שאת עדיין ילדה קטנה או שאת לא מאוהבת...