6 תשובות
אז הוא לא שווה אתזה באמת.. צריכים להיות עם מישהו שאוהבים ומישו שעושה לך טוב לא ההפך (:
כי הוא גם עושה לך טוב כנראה. אולי לא חשבת על הדברים הטובים או על ההרגשה הטובה שהוא עושה לך לפעמים.
כי את אוהבת אותו...
אנונימי
אני מבינה אותך זה בדיוק מה שקרה לי..
את אוהבת אותו..
אבל הוא לא עושה לך טוב כמה שאת אוהבת אותו תיפרדי ממנו ותנסי לשכוח ממנו..
זה יקח לך קצת זמן אבל בסוף תצליחי
יהיה לך הרבה יותר טוב ככה
אנונימי
כי את רגילה אליו...
mak
שואל השאלה:
כן, הוא גם עושה לי טוב. אבל אני רוצה שהוא ייעשה לי רק טוב ולא גם טוב וגם רע...: (
אנונימי
באותו הנושא: