6 תשובות
advil זה באריזה כחולה ויש בפנים קופסה לבנה כזאת עגולה.
אדוויל זה נגד כאבים כלליים.
בעיקרון, זה כמעט הכלל.
את יכולה אפילו לראות בדף. בטן, ראש, הקאות וכו'
זה משכך כאבים כמו אקמול אותה פואנטה בתרופה רק שם אחר חחח
כל סוג כאב-
משכך כאבים
אם יש לה כאבי בטן רוב הסכויים שיש לה מחזור..
באותו הנושא: